INTERFACE | UI & UX | DESIGN | LIFESTYLE 

اپنے مائیکرو ویو اوون کے ساتھ مسائل کی تشخیص کیسے کریں۔؟

میرا مائکروویو کیوں گرم نہیں ہو رہا ہے؟

آپ کے مائکروویو اوون کے گرم نہ ہونے کی تین ممکنہ وجوہات ہو سکتی ہیں:

• آپ کے مائکروویو اوون کے گرم نہ ہونے کی ایک ممکنہ وجہ دروازے کے سوئچز ہیں۔ آپ کے مائیکرو ویو کے دروازے میں چار دروازے تک کے سوئچز ہوں گے۔ یہ ایک ترتیب میں چالو ہوتے ہیں جب دروازہ بند ہوتا ہے اس بات کو یقینی بنانے کے لیے کہ یہ مناسب طریقے سے بند ہے۔ آپ کو اپنے مائیکرو ویو اوون کو ملٹی میٹر کا استعمال کرتے ہوئے یہ دیکھنے کی ضرورت ہوگی کہ آیا دروازے کے سوئچ میں سے کوئی ایک خراب ہے یا نہیں۔ اگر یہ ہے تو، آپ کو اسے تبدیل کرنا چاہئے. براہ کرم نوٹ کریں کہ بجلی کا کوئی بھی کام کسی پیشہ ور کے ذریعہ انجام دیا جانا چاہئے جب کہ اوون ان پلگ ہونے کے باوجود بھی، مائیکرو ویو اوون کے برقی اجزاء سے چھیڑ چھاڑ کرتے وقت آپ خود کو چونکا سکتے ہیں۔

• ایک اور ممکنہ وجہ اوون کا میگنیٹرون ہے جو اصل مائیکرو ویوز پیدا کرتا ہے جو کھانا پکاتے ہیں۔ اگر یہ جل گیا ہے، تو آپ اسے تبدیل نہیں کر سکتے۔ آپ کو مائکروویو اوون کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہوگی۔

• شاید سب سے زیادہ ممکنہ وجہ یہ ہے کہ ڈائیوڈ، جو میگنیٹران کو وولٹیج بڑھاتا ہے، جل گیا ہے۔ اگر یہ معاملہ ہے، تو میگنیٹران مائیکرو ویوز پیدا کرنے کے لیے اتنی طاقت حاصل نہیں کر سکتا۔ اگر کوئی ڈائیوڈ جل گیا ہے، تو آپ اسے دیکھ کر بتا سکتے ہیں، اس لیے صرف اس کی شناخت کریں اور اس کا معائنہ کریں۔ اگر آپ اسے دیکھ کر نہیں بتا سکتے، تو آپ اسے ملٹی میٹر سے جانچ سکتے ہیں۔


کیا آپ مائکروویو کو زیادہ گرم کر سکتے ہیں؟

مائکروویو کا زیادہ گرم ہونا ممکن ہے۔ مائیکرو ویوز پانی کے مالیکیولز کو نشانہ بنا کر کھانا گرم کرتی ہیں، اگر گرم کرنے کے لیے کھانے میں نمی نہ ہو تو یہ ضرورت سے زیادہ گرمی کا سبب بن سکتا ہے۔ ان میں سے اکثریت کے پاس خودکار شٹ ڈاؤن کی خصوصیت ہے اگر وہ کرتے ہیں، اگرچہ۔ اس بات کا امکان بہت کم ہے کہ آپ کا مائیکرو ویو زیادہ گرم ہو جائے گا، لیکن اگر آپ کچھ دیر تک پکا رہے ہیں، تو اس کا امکان موجود ہے۔

اس کے زیادہ گرم ہونے کی ایک اور وجہ ناقص پنکھا ہے۔ جب بھی مائیکرو ویو پک رہا ہو تو آپ پنکھے کو سن سکتے ہیں، اس لیے اگر اس میں کچھ گڑبڑ ہے تو آپ کو فوری طور پر بتانے کے قابل ہونا چاہیے۔ درجہ حرارت کو کنٹرول کرنے کے لیے پنکھے کے بغیر، مائیکروویو تیزی سے زیادہ گرم ہو جائے گا اور بند ہو جائے گا۔


میرا مائکروویو کیوں سپارک کر رہا ہے؟

اگر آپ کا مائکروویو چمک رہا ہے تو گھبرائیں نہیں۔ بس اسے دیوار پر بند کر دیں، اور پھر اس کا معائنہ کریں۔ اگر آپ کا مائیکرو ویو چمک رہا ہے تو اس پر نظر رکھنے کے لیے تین اہم چیزیں ہیں:

اگر مائیکرو ویو کے اندر کوئی دھاتی ملبہ ہے تو یہ اس کی وجہ ہو سکتی ہے۔ دھات مائکروویو کو منعکس کرتی ہے اور چنگاری کا سبب بنتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ مائکروویو میں کھانا پکاتے وقت آپ کو کھانے کے ٹن یا ٹن فوائل نہیں ڈالنا چاہیے۔ یہ سٹیل کی اون کی ایک پٹی جیسی چیز ہو سکتی ہے جس نے وہاں اپنا راستہ تلاش کر لیا ہے۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ مائکروویو میں کوئی دھات نہیں ہے اور آپ کے پاس اپنے کھانے کو گرم کرنے کے لیے مائکروویو سے محفوظ ڈش ہے۔

مائکروویو کے حصوں میں سے ایک ریک سپورٹ ہے۔ یہ ہک کے سائز کا ایک چھوٹا سا جزو ہے۔ اگر پینٹ اس پر ختم ہو گیا ہے، تو یہ چنگاری کا سبب بن سکتا ہے۔ اگر یہ معاملہ ہے، تو آپ کو اسے تبدیل کرنے کی ضرورت ہوگی۔

لہر گائیڈ کور کو چیک کریں۔ یہ مائکروویو کے اندر پائی جانے والی ایک چھوٹی گرل ہے جو مائیکرو ویو کو کھانے کی طرف رہنمائی کر کے اپنے نام کے مطابق رہتی ہے۔ یہ میگنیٹران کو ملبے سے بھی بچاتا ہے۔ کھانا پکانے کے دوران خوراک کے ذرات لہر گائیڈ پر پھنس سکتے ہیں۔ پھر مائکروویو اوون کھانے کے ان ٹکڑوں کو جلا دے گا، جس کے نتیجے میں چنگاریاں نکلیں گی۔ آپ کو اسے صاف کرنا چاہیے یا اگر آپ کا ویو گائیڈ کور خراب ہو گیا ہے، تو آپ کو اسے تبدیل کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔

اگر ان میں سے کوئی بھی یہ نہیں بتاتا کہ آپ کا مائکروویو کیوں چمک رہا ہے، تو آپ کو کسی ٹیکنیشن کو کال کرنے یا یونٹ کو تبدیل کرنے پر غور کرنا چاہیے۔

مائکروویو میں میرا کھانا کیوں سپارک کرتا ہے؟

یہ ممکن ہے کہ آپ کے کھانے سے آپ کے مائیکرو ویو اوون میں چنگاری پیدا ہو، یہ سب سے زیادہ گھنی سبزیوں میں دیکھا جاتا ہے۔ ان میں معدنیات کی زیادہ مقدار چنگاریوں کو اڑنے کا سبب بن سکتی ہے۔ آپ کا کھانا جلنے کی چھوٹی چھوٹی علامات ظاہر کر سکتا ہے لیکن مجموعی طور پر نقصان سے بچنا چاہیے اور پھر بھی کھانے کے لیے محفوظ رہنا چاہیے۔

یہ عام طور پر گاجر، پالک، گھنٹی مرچ، سبز پھلیاں اور دیگر گھنی سبزیوں کے ساتھ دیکھا جاتا ہے۔ چنگاری کھانے کے اندر پائے جانے والے معدنیات کی عکاسی کرنے والی مائکروویو کا نتیجہ ہے۔ یہ اب بھی کھانے کے لیے محفوظ ہے، لیکن چنگاری کی وجہ سے آپ کا کھانا اتنا گرم نہیں ہو سکتا جتنا آپ نے امید کی ہو گی۔


اگر آپ کے مائکروویو میں آگ لگ جائے تو آپ کیا کریں گے؟

اگر آپ کے مائیکرو ویو اوون میں آگ لگ جاتی ہے، تو آپ کو جلدی اور سکون سے کام کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر ایسا کرنا محفوظ ہے تو مائیکروویو اوون کو بند کر دیں اور اسے فوری طور پر ان پلگ کر دیں۔ اگر یونٹ کے اندر آگ جل رہی ہے تو اسے بجھانے کی کوشش کرنے کے لیے دروازہ نہ کھولیں۔ اس سے آگ کے کہیں اور پھیلنے کا امکان کھل جاتا ہے۔ دروازہ کھولنے کے بارے میں سوچنے سے پہلے تندور کے اندر آگ کے دم گھٹنے کا انتظار کریں۔

اپنے امکانات کو بھی نہ لیں۔ اگر آگ کے پھیلنے کا کوئی خطرہ ہو تو حکام کو آگاہ کریں۔ آپ اسے کبھی بھی ہونے سے روک سکتے ہیں:

کارخانہ دار کے ذریعہ فراہم کردہ حفاظتی ہدایات پر عمل کریں۔

صرف کھانے کی اشیاء کو گرم کرنا جو مائکروویو کے لیے منظور شدہ ہیں۔

مائکروویو میں کسی بھی قسم کی دھاتی اشیاء کو کبھی گرم نہ کریں۔

اپنے مائکروویو اوون کو باقاعدگی سے صاف کریں۔

کھانے کی اشیاء کو گرم کرتے وقت پیکیجنگ پر کھانا پکانے کی ہدایات پر عمل کریں۔

میری مائکروویو پلیٹ کیوں نہیں گھومتی؟

یہ ایک اور مسئلہ ہے جس کی چند مختلف ممکنہ وضاحتیں ہیں۔

چیک کرنے کے لئے پہلی چیز رولر گائیڈ ہے. یہ عام طور پر تین جہتی آئٹم ہے جو مائکروویو پلیٹ کے نیچے بیٹھتی ہے۔ ہر پرنگ کے آخر میں چھوٹے پہیے ہوتے ہیں۔ اسے نکالیں اور اسے نقصان کے لیے چیک کریں اور یہ کہ یہ اب بھی کام کر رہا ہے۔ اگر یہ خراب ہو جائے تو اسے بدل دیں۔

اگر رولر گائیڈ کو کوئی مسئلہ نہیں ہے، تو یہ ڈرائیو موٹر کو چیک کرنے کا وقت ہے۔ مائکروویو کے نیچے والے پینل کو ہٹا کر، آپ ڈرائیو موٹر تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر یہ گھومتا نہیں ہے یا پیسنے کی عجیب آواز پیدا کرتا ہے، تو اسے تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر یہ شور نہیں کر رہا ہے اور نقصان کے آثار نظر نہیں آتے ہیں، تو ملٹی میٹر کا استعمال کرتے ہوئے تسلسل کے لیے اس کی جانچ کریں۔ اگر ایسا ہے تو ہم کسی پیشہ ور کی مدد کی سفارش کرتے ہیں۔

اگر ان میں سے کوئی بھی جواب نہیں دے رہا ہے، تو آپ کو ڈرائیو کپلر کو چیک کرنا چاہیے۔ آپ اسے مائکروویو کے نیچے والے پینل کے نیچے بھی پائیں گے، جو موٹر شافٹ سے منسلک ہے۔ کپلر کو اتاریں اور اسے نقصان کے لیے چیک کریں۔ اگر یہ ہے تو اسے بدل دیں۔

امید ہے کہ اس سے آپ کو اپنے مائیکرو ویو اوون میں ہونے والی کسی بھی پریشانی کا ازالہ ہو گیا ہے۔ وہ عام طور پر بہت اچھی طرح سے چلتے ہیں اور آپ کو اپنے مائیکرو ویو کے ساتھ بہت سی پریشانیوں کا سامنا کرنے کا امکان نہیں ہے۔ آپ توقع کر سکتے ہیں کہ آپ کا مائکروویو لگ بھگ 10 سال کے استعمال کے بعد ٹوٹ پھوٹ کے ان علامات کو ظاہر کرے گا۔ اگر یونٹ کے برقی اجزاء میں کوئی مسئلہ ہے تو اسے کسی پیشہ ور کے پاس چھوڑ دیں جب تک کہ آپ کو مکمل یقین نہ ہو کہ آپ جانتے ہیں کہ آپ کیا کر رہے ہیں۔

Hopefully this has addressed any problems you may be having with your microwave oven. They generally run very well and you’re not likely to run into many problems with your microwave. You can expect your microwave to show these signs of wear and tear after around 10 years of use. If there is a problem with the electrical components of the unit, leave it to a professional unless you’re absolutely confident you know what you’re doing.

Upgrade to PRO to use this Comments element

Get a PRO plan
Language »
error: Content is protected !!
×
×

Cart

Welcome to

OES TECH

We are Starting Free Tranning Courses.!

Microwave Oven & UPS Repairing

Free Tranning Courses.

Get Rgister