How to Earn Money from a WordPress Weblog?

How-to-Earn-Money-from-a-WordPress-Blog
آن لائن پیسہ کمانا بہت سے لوگوں کا خواب ہے۔گھر سے کام کرنے کی اہلیت کا ہونا (یا کہیں بھی آپ چاہیں) 
اور اپنی اور اپنے خاندان کی مستقل آمدنی کے ساتھ مدد کرنا بہت اچھا لگ سکتا ہے، لیکن یہ بہت سے لوگوں
کے لیے حقیقت ہے۔ آن لائن پیسہ کمانے کے سب سے مشہور طریقوں میں سے ایک ورڈپریس بلاگ شائع کرنا ہے۔
ایک بلاگ، یا ویبلاگ، کسی بھی چیز کے بارے میں ہو سکتا ہے جس کا آپ تصور کر سکتے ہیں۔ چاہے آپ کسی ایسے
مشغلے کے بارے میں سائٹ بنائیں جس کے بارے میں آپ کو شوق ہے، یا آپ اپنے موجودہ کاروبار کو سپورٹ کرنے
کے لیے مواد شائع کرتے ہیں، پیسہ کمانے کے بہت سارے مواقع موجود ہیں۔

 

اگرچہ ورڈپریس بلاگ سے پیسہ کمانا بالکل ممکن ہے، لیکن کامیاب ہونے میں کچھ وقت اور محنت درکار ہوتی ہے۔
اس کے علاوہ، آپ شاید پہلے دن سے اپنے بلاگ سے کل وقتی آمدنی کمانا شروع نہیں کریں گے۔ تاہم، صحیح حکمت
عملی کے ساتھ، آپ ان لاکھوں لوگوں میں شامل ہو سکتے ہیں جو اس طریقے سے اپنی آمدنی کما رہے ہیں۔
شروع کرنے کے لیے، بلاگ سے پیسے کمانے کے مختلف طریقوں پر ایک نظر ڈالیں تاکہ آپ فیصلہ کر سکیں کہ
آپ کے لیے کون سا بہترین ہے۔
sale product

1-Sale Product

ورڈپریس پر مبنی سائٹ کا استعمال کرکے پیسہ کمانے کا ایک بہترین طریقہ مصنوعات کو آن لائن فروخت کرنا ہے۔ جبکہ ایمیزون آس پاس کا سب سے بڑا آن لائن اسٹور ہے، بہت سے لوگ اپنی سائٹس کے ذریعے مختلف مصنوعات بیچ کر پیسہ کماتے ہیں۔ ورڈپریس آپ کی اپنی ای کامرس سائٹ قائم کرنے کے لیے تیز، آسان اور ممکنہ طور پر مفت بناتا ہے جسے آپ کسی بھی پروڈکٹ یا سروس کو فروخت کرنے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں جس کا آپ تصور کر سکتے ہیں۔

2- Make Sites

اگر آپ خود ویب سائٹس کو ڈیزائن کرنا جانتے ہیں، تو آپ افراد اور کاروبار کو اس قسم کی سروس پیش کر سکتے ہیں۔ آج تقریباً ہر کوئی اپنی ویب سائٹ استعمال کر سکتا ہے، لیکن زیادہ تر لوگ نہیں جانتے کہ انہیں کیسے ترتیب دیا جائے۔ دوسروں کے لیے ویب سائٹس بنانا ایک بہت ہی منافع بخش کاروبار ہو سکتا ہے۔

3-Earn from Ads

جب آپ ایک ورڈپریس بلاگ بناتے ہیں تو آپ ان زائرین کو اپنی طرف متوجہ کرنا شروع کردیں گے جو آپ کی اشاعت میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ اگر آپ اپنی سائٹ پر اشتہارات دکھانا چاہتے ہیں، تو آپ کمپنیوں کو اپنے مہمانوں کو مارکیٹ کرنے کی اجازت دے کر پیسہ کما سکتے ہیں۔ اس طرح دنیا کی سب سے بڑی سائٹس اپنا پیسہ کماتی ہیں، اور یہ آپ کے لیے بھی کام کر سکتی ہے۔ بہت سی مختلف اشتہاری کمپنیاں ہیں جو آپ کو اپنی سائٹ پر اپنے اشتہارات چلانے کی اجازت دیتی ہیں اور وہ اسے شروع کرنا انتہائی آسان بنا دیتی ہیں۔

4- Affiliate Sale.

ملحقہ فروخت آن لائن پیسہ کمانے کے مقبول ترین طریقوں میں سے ایک ہے۔ یہ ایک سادہ عمل ہے جہاں آپ ایک سائٹ بناتے ہیں اور اس سائٹ پر آنے والوں کو کسی دوسری کمپنی سے کسی قسم کی مصنوعات خریدنے کی ترغیب دیتے ہیں۔ اس کے بعد آپ کو اس فروخت کے لیے کمیشن ملے گا۔ مثال کے طور پر، اگر آپ موسیقی کے بارے میں پرجوش ہیں، تو آپ گٹار کے بارے میں ایک بلاگ لکھ سکتے ہیں اور Amazon پر گٹار سے متعلق مختلف مصنوعات سے لنک کر سکتے ہیں۔ ایمیزون سے وابستہ ہونے کے ناطے، اس کے بعد آپ کو آپ کی ہر فروخت کا معاوضہ دیا جائے گا۔ وہاں تقریباً ہر قسم کی پروڈکٹ کے لیے ملحق مواقع موجود ہیں، اور ان میں سے بہت سے کامیاب سائٹس کے لیے بہت زیادہ قیمت ادا کرتے ہیں۔

5-Offer Courses.

کیا آپ کسی چیز کے ماہر ہیں، یا یہاں تک کہ اس کے بارے میں بہت پرجوش ہیں؟ اس کے بارے میں ایک بلاگ بنائیں اور دوسرے لوگوں کو سکھانے کی پیشکش کریں۔ مثال کے طور پر، اگر آپ کو باہر پیدل سفر کرنا اور جنگلی کھانے کے لیے چارہ لینا پسند ہے، تو آپ لوگوں کو اس شوق کے ساتھ شروع کرنے میں مدد کرنے کے لیے آن لائن (یا ذاتی طور پر) کلاس پیش کر سکتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کے لیے یہ ایک تفریحی اور منافع بخش موقع ہے۔

6- Membership or Subscription

اگر آپ ایسا مواد شائع کرتے ہیں جو آپ کے قارئین کے لیے قابل قدر ہے، تو رکنیت یا رکنیت پر مبنی سائٹ بنانے پر غور کریں۔ آپ زیادہ تر لوگوں کے لیے عام مواد شائع کر سکتے ہیں، لیکن پھر صرف ان لوگوں کے لیے خصوصی مضامین یا ویڈیوز شائع کریں جو آپ کی ماہانہ رکنیت کی فیس ادا کرتے ہیں۔

7-Get Creative.

یہ صرف کچھ مقبول ترین طریقے ہیں جو لوگ روزی کمانے کے لیے ورڈپریس سائٹس کا استعمال کر رہے ہیں۔ چاہے آپ کل وقتی آمدنی پیدا کرنا چاہتے ہوں، یا آپ ہر ماہ کچھ اضافی خرچ کیش حاصل کرنا چاہتے ہیں، یہ سب ممکن ہے۔ اسے آزمائیں اور آپ کو نتائج پر حیرت ہو سکتی ہے!

You can leave a response, or trackback from your own site.

Facebook
Twitter
LinkedIn

This Post Has One Comment

  1. Jawaad ahmad

    Very helpful . I want to start…

Leave a Reply